Pozdravljena nazaj, mladost

by okrožje21

Moj prvi koncert na Metelkovi se je zgodil leta 1997, bili so to legendarni angleški pankerski prvoborci UK Subs. Pred točno petnajstimi leti. Prvega ne pozabiš nikoli. Teenage! Warhead! Tomorrow’s Girls! CID! Kicks! Gala Hala je bila takrat še razturjena, prav tako celotna Metelkova. Na koncertu je mrgolelo pankerjev in zalih pankerk, to so bili še časi, ko je bil ples pod odrom en sam boj za preživetje (nisem prepričan, če bi si danes kdo od fotografov, ki jih je na vsakem koncertu vsaj pet v prvi vrsti, upal mirno fotografirati brez strahu za lastno opremo – in glavo). Kot pravoverni pankerski mul’c sem komaj čakal na dan koncerta, pred koncertom, ki je bil seveda odličen, pa doživljal en adrenalinski šok za drugim. Naslednji dan smo pisali test pri nemščini, jaz sem seveda dobil šut, ha ha.

Prejšnji četrtek, ko sem se vračal domov rahlo vinjen, pa sem pred sosedovo hišo v ulici zagledal kup starega pohištva, ki je čakalo na odvoz. Na eni od omar se je svetil plakat za prav ta koncert od UK Subs. Zdaj je pri meni, mogoče ga celo nalepim na steno. Teenage, I wanna be teenage!