V vmesnem času

by okrožje21

Aimée Argotte se je pred nastopom s svojo zasedbo Des Ark v Menzi pri koritu na Metelkovi ustavila tudi na Radiu Študent. Med intervjujem je v živo zaigrala tri komade, tudi enega novega, ki je bil še brez imena, ampak ga je zaradi zabavnega nesporazuma pri enem od vprašanj dobil takoj po intervjuju. Na fotografiji v dvigalu, na kateri je Aimée skrita, kaže pa “v-znak”, so poleg kitarista njenega benda še nemški dvojec Sissters in soorganizatorka koncerta Danaja.

Petra Varl je kul.

Na mojem kavču je surfal Jason iz Filadelfije, couchsurfer s precej zanimivim filmsko-fotografskim projektov. Vsakega gostitelja pred prihodom namreč vpraša, če bi bil pripravljen kupiti fotoaparat za enkratno uporabo, s katerim bi nato poslikal celoten film. Seveda sem bil za in za slabih pet evrov kupil fotoaparat ter tako prvič po najmanj desetih letih znova fotografiral z analognim. Ta, ki sem ga nabavil, po pripovedovanjih fotografskih prijateljev dela precej dobre fotografije, zato se pustimo presenetit. Jason je vzel film, povrnil denar za fotoaparat in naredil še video intervju z menoj. Ko pride nazaj v Združene države, bo ustvaril dokumentarec in razvil fotografije. Sicer je bil Jason eden od bolj super ljudi, ki sem jih spoznal v zadnjem času; razgledana oseba s sorodnim smislom za humor, ki je vedno pripravljena predložiti zanimivo glasbeno priporočilo. Netežaven gost, s katerim se da na široko in v globino razpravljati o različnih pristopih k pravicam živali in okoljskih vprašanjih ter o politiki in glasbi. Pač, “tip iz scene”.

Sem in tja se je zgodil tudi kakšen dober koncert; Nils Frahm v Menzi pri koritu na Metelkovi je že eden od takšnih. Tudi Napravi mi dete so bili bizarnozanimivi. V Rogu sicer vse po starem – pozni začetki koncertov, glasna glasba in nekaj fajn ljudi, katerim je vedno fajn dati eno pétko.

Couchsurferski obisk: gostitelj iz Ljubljane in njegova gostja iz Brazilije na obisku.

Pred slabima dvema tednoma sem v Infoshopu na Metelkovi (nad Menzo pri koritu) organiziral akustični folk/punk koncert, na katerem sta nastopila PJ Bond iz New Jerseya in Mark McCabe iz škotskega Aberdeena. Koncert je uspel odlično, saj se ga je udeležilo nekaj čez štirideset ljudi, kar pomeni, da je bil Infoshop napolnjen. Nekaj ljudi je moralo zato sedeti na tleh. Še posebej je bilo razvesljivo videti toliko ljudi na koncertu, ki je bil nedeljski (Metelkova je v nedeljo zvečer mesto duhov!), pa še lilo je kot iz škafa. Če sem odkrit, sem pričakoval, da bo zaradi omenjenih dejstev na koncert prišlo pet ljudi. Tudi oba izvajalca sta bila zelo navdušena nad odzivom prisotnih, obiskovalke in obiskovalci pa takisto nadvse zadovoljni z njunima ravno prav dolgima nastopoma. Mogoče v prihodnosti organiziram še kakšen podoben dogodek. En video z nastopa PJ Bonda tukaj (na Youtube sem dal še dva), od Marka McCabea, ki je na Metelkovi sicer igral že minulo leto, pa tukaj.