Nazaj k črni oziroma Bloganje je nova črna II

by okrožje21

Mja, že nekaj časa je minilo, odkar sem pustil ugasniti svoj prejšnji blog. Takrat sicer nisem požgal vseh mostov za seboj, a nekako sem si rekel, da nazaj k bloganju verjetno ne bom več zašel. Vmes sem se zaredil na Facebooku, si naredil Tumblr (kaj je to?!) in nekaj probaval s Twitterjem. Vsa tri komunikacijska orodja so sicer utopično gledano precej uporabna po svoje, vendar bi tudi brez njih zlahka šlo. Facebook je poln popolnih nepotrebščin, na Tumblrju je predvidljivost vrlina, Twitter pa je za ne prav rednega in nezanesenjaškega obiskovalca precej konfuzen. Sploh pa, čeprav vam bodo njegove zanesenjakinje in zanesenjaki trdili drugače, ni na nič kaj višjem nivoju od Facebooka. Je le njegova okleščena verzija, nezanimivosti in popolnih nepotrebščin tipa “hodim po Trubarjevi” ali pa “grem zdaj spat #postla” je res preveč. Razlika je torej edino ta, da na Twitterju nepotrebščine sem in tja suvajo bolj kul ljudje (kao), na Facebooku pa vaši bivši sošolci iz osnovne šole, ki so manj ali pa sploh niso kul (kao).

Od vseh treh sem največ dragocenega časa zabil seveda na Facebooku. Preveč. Vse, kar je več kot pol ure na Facebooku, bi moralo biti olisičeno. Tako, da bo tale skok nazaj na blog (ponovno seveda na WordPressu) en moj majhen Highway 61 Revisited. Bomo videli, no, v katero smer bo blog (za)šel.

Na tem blogu se ne bom preveč stegoval z dolgimi teksti, prej imam v načrtu objavljanja kakšnih meni zanimivih povezav do tekstov in pisarij, objavo kakšne fotografije s koncertov, ulic in tako mimogrede z interneta. Sem in tja bom objavil povezavo na kak dolpoteg albuma, ki ga nadvse priporočam, in opozoril na pozornosti vredne koncerte, ki jih je vsaj v naši prestolnici precej (če si le rahlo glasbeno širok/a in zvezdav/a). Verjetno pa bom kaj napisal tudi o teku, varovanju okolja, mojih pogledih na družbo in politiko, na razmerja človek-žival in ostalih pomembnih tozadevščinah.

No, bomo videli sproti …